
ANALÝZA
POSTOJŮ
Komplexní analýza postojů, motivátorů a hodnot lidí ve firmě, míry jejich spokojenosti s klíčovými oblastmi. Identifikace "love points", které ukazují na prvky, na kterých je dobré stavět zaměstnavatelskou značku a naopak "hate points", které zásadně ovlivňují motivaci a je třeba je zmírnit nebo úplně odstranit. Identifikace "spojenců" - angažovaných konstruktivních lidí, které lze využít jako ambasadory pro realizaci následných zlepšovacích projektů.
-
Pohled zaměstnanců vs. pohled manažerů
-
Objektivní pohled na firmu "z venku"
-
Návrhy na zlepšení oblastí Lidé - Procesy - Značka
IN-HOUSE
WORKSHOPY A TRÉNINKY
-
Sebepoznání, motivace, efektivita a produktivita
-
Manager to be program
-
Leadership
-
Time management (alias Sebeřízení)
-
Stressmanagement - Mindfulness
-
Komunikace, prezentační dovednosti
-
Vedení lidí (bezpečná komunikace, zpětná vazba, motivace, osobnostní a generační diverzita)
-
Facilitace a koučování ve vedení lidí
-
Facilitace skupin, porad
-
HR akademie
KONZULTACE, PORADENSTVÍ
-
Firemní poslání, vize a hodnoty, strategie
-
Firemní kultura
-
Personální strategie a HR procesy
-
Týmové cíle, týmové hodnoty, dynamika, spolupráce a komunikace, role
-
Značka zaměstnavatele
-
Talent management
-
Učící se organizace
-
Interní lektorský tým
TÝMOVÉ INTERVENCE
-
Analýza komunikace a spolupráce mezi týmy - vizuální mapa spolupráce týmů ve firmě/ lidí v týmu: identifikuje riziková a krizová místa ve spolupráci, přirozené leadery (navazuje týmové koučování)
-
Typologie týmu - poskytne informace o tom, jaké jsou silné stránky a rozvojové priority týmu a identifikuje bariéry, které mu stojí v cestě stát se vysoce výkonným týmem. Analýza sleduje 3 klíčové oblasti výkonnosti, které jsou úzce propojeny a vzájemně se ovlivňují (navazuje týmové koučování)
-
Týmové cíle, týmové hodnoty, role
-
Stabilizace týmu
